Weer eens een verslagje - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Leonie en Anne-Marie - WaarBenJij.nu Weer eens een verslagje - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Leonie en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

Weer eens een verslagje

Blijf op de hoogte en volg Leonie en Anne-Marie

04 Maart 2013 | Aruba, Paradera

Lieve allemaal!

Eindelijk weer eens een verslagje op onze blog. We zitten hier al een maand op Aruba en genieten nog steeds enorm. Het normale leventje is zo goed als gewend en alles gaat zo z'n gangetje.

Op het park waar wij wonen gaat ook alles goed. We hebben een gezellige buurvrouw die onze 'eerste hulp' is. Als we iets mankeren komt ze met een cremetje of een pilletje aangerend. Erg lief.

Op stage gaat alles goed! Aan het begin liep de communicatie niet helemaal goed, maar dit is besproken en opgelost. De kinderen zijn erg leuk en vinden het geweldig om met ons te spelen. Zo rennen we dus elke dag met een basketball heen en weer.

Natuurlijk kijken we welke werkweek uit naar het weekend. Even niet meer denken aan school of stage, maar alleen maar genieten. Afgelopen weekend hebben we ook weer veel ondernomen. We zijn lekker naar Oranjestad geweest, waar Leonie haar haar in heeft laten vlechten. We hebben geshopt, de weekelijkse boodschapjes gedaan en uiteraard heel veel foto's gemaakt.

Ook wilden we wat meer van het eiland zien en zijn we naar de natural pool geweest. Aan alle kanten werd ons dit aangeraden en geadviseerd dus vooruit, daar gingen we dan. De buurvrouw had ons al ingelicht dat je daar niet met je auto komen mag (is ook verboden met een huurauto). Alleen jeeps met 4wiel aandrijving zijn daar toegestaan aangezien de 'weg' vol met stenen en kuilen is. Aangekomen bij de 'ingang' beweerde die vriendelijke man dat wij gewoon met ons jeepie daar konden rijden. na even wat wikken en wegen besloten we dan maar om het met de auto te doen. Anders mochten we 3 kwartier gaan lopen in die brandende zon. Het eerste gedeelte van de weg viel nog wel mee, tot we verder de bergen inkwamen. De ene hobbel na de andere kuil passeerden we. Angstvallig keken we naar de weg voor ons, waar het alleen maar erger werd. Na een hoop heen en weer geschut en wat angstige kreten waren we op de plek van bestemming. Het uitzicht was mooi en zeker wel de moeite waard. Na een hoop geklim en geklauter over stenen kwamen we aan bij de pool zelf. Hier ontdekten we dat je er niet fatsoenlijk staan kon en dat er aan alle kanten krabben wegschoten. Na even gezwommen te hebben zijn we op gaan drogen en weer richting de auto gegaan. Met buikpijn stapte we weer de auto in opweg naar huis. Na een lange rit bracht onze dappere en stoere chauffeur met haar 1 jaar rijervaring ons veilig en wel thuis.

Maar de tijd is al weer aangebroken dat we naar onze stage moeten. We zullen snel weer is wat van ons laten horen!

Liefs uit het warme en zonnige Aruba!

• 04 Maart 2013 - 18:47

Elise:

Leuk om jullie verhaal weer te lezen. :-) Fijn dat jullie zo genieten dames!
    De tijd gaat hard. Nog 4 maanden voor jullie, dat is nog een hele tijd.
    Liefs

• 04 Maart 2013 - 20:04

Janneke V.:

Ik keek alweer uit naar jullie verslag.
    Hier nu ook eindelijk lente!
    Nog 1 weekje slapen...dames, krijgen jullie bezoek.
    Maar volgens mij redden jullie het samen wel!!
    Greats!!

• 04 Maart 2013 - 21:31

Wendy:

hé meiden,
    Leuk om jullie verslagje te lezen.
    Jullie vermaken je daar wel?
    Nog gekke dingen meegemaakt?
    Wij zijn weer veilig terug uit Oostenrijk. Lekker een btje bruin geworden en genoten van de sneeuw!
    Hé veel plezier nog...
    Baai!

• 04 Maart 2013 - 22:45

Sonja Op Den Brouw:

Ha meiden..

Fijn dat jullie zo genieten zeg! Die stunts hb ik ook gelezen, twas om te gieren. Echt wat voor jullie;)!
    Geniet er nog lekker van!!

En wanneer komen jullie terug? Al exacte datum?

Liefs Sonja

• 07 Maart 2013 - 21:20

Nelly Treurniet:

Jullie beleven zo heel wat zeg aanr die hobbelige tocht zal je nog wel eens terug denken en Leonie elegant je haar zo ingevlochten. Met een groet Nelly

• 11 Maart 2013 - 21:35

Greet Werf:

Hoi meiden,

Leuk dat jullie het zo naar je zin hebben!
    Dat was me het ritje wel zeg daar in die bergen.
    Wat hebben ze daar hele mooie stranden zeg!
    He Leonie ook leuk he dat je moeder er zo aankomt,
    je ingevlochten haar staat je erg leuk trouwens.

Nog hele fijne dagen he
    Groetjes Dirk en Greet